Vi bryr oss

Hvor ofte kjøper du ny bil? Hvor langt kjører du? 

Disse spørsmålene vil få mange ulike svar ettersom hvem vi spør. Bilkjøp er en stor begivenhet, for vi kjøper ikke bil hver dag. Ofte er det den største investeringen vi gjør etter boligkjøp. Derfor har vi satt oss om mål at dere kunder skal være våre ambassadører. Det betyr at vi må jobbe hardt for å gi deg den beste kundeservicen. Det gjør vi gjennom våre verdier:

  • Profesjonalitet
  • Tydelighet
  • Pålitelighet
  • Trygghet

Vi er snart 30 ansatte som jobber for at du skal holde deg mobil. Om du trenger ny bil eller service, skal vi gjøre vårt for at du får en flott bilopplevelse. Om du skal ha ny bil, bruktbil eller en service, er vi et kompetansesenter for Opel og Mazda på Ensjø. Lett tilgjengelig rett ved hovedveiene i Oslo og Ensjø t-bane rett nedenfor. 

De gode opplevelsene skal fortsette når du skal ha service eller reparasjoner. Teamet vårt er utdannet via merkenes skoler og kompetansesentre og har siste type av feilsøkningsutstyr for din bilmodell. 

Besøksadresse: Mobile Oslo AS, Gladengveien 12, 0661 Oslo. 
Postadresse: Mobile Oslo AS, Postboks 2883 Tøyen, 0608 Oslo. Kart finner du her
Telefon: 23 24 30 00
Epost: post-oslo@mobile.no 

Vi gjør jevnlig kundeundersøkelser for å se hva ditt inntrykk er av oss. Vil du si noe direkte til oss, så ta gjerne kontakt med daglig leder Pål Bergstad på 23 24 30 17 / paal.bergstad@mobile.no. Fortell hva du var fornøyd med eller hva vi burde bli bedre på.